Vinn smycken från Cocco

                                 

Hej nu har Cocoo och Foki varit snälla och gjort en tävling till oss bloggläsare. De har nämligen gjort en tävling där vi kan vinna något från Cocoo.se . Visst är de snälla.

Så här gör du för att va med i tävlingen:

  • Kolla vilket smycke som du vill vinna från Cocoo.se
  • Berätta om tävlingen i din blogg, och lägg upp den här bilden.
  • Länka till Foki och till Cocoo.se!
  • Kommentera i fokis inlägg och berätta att du deltar i tävlingen! (Skriv artikel nummer när du berättar vilken smycke du vill ha)
  • Vinnare presenteras på Lördag! Lycka till!

  • Kladda på här
    Postat av: Fatma

    Hejj Jag vill att du fixar mitt blogg jag hara addat diig i msn men du kan gärna ta mitt också :)

    [email protected]

    2009-12-22 @ 09:45:52
    URL: http://faatmas.blogg.se/

    Du kan kommentera om du vill säga något om det inlägg jag har lagt ut. Annars om du t.ex vill ha en bloggdesign så får du kontakta mig: [email protected] .:

    Namn:
    Kommer att komma tillbaka?

    E-postadress:
    (Pss, bara jag kan se den)
    Hemsida?:

    Kladd:

    Trackback
    RSS 2.0