Sanas Design

Nu har jag gjort en till gratis design till min kära vän Sana

Hon ville ha en svart & grå tema. Jag fixade till den genom att lägga till hennes favorit ämnen. Musik (Tokio Hotel) och självklart Mode.



(tryck på bilden om du vill komma till hemsidan. Eller tryck på hennes namn där uppe)

Kladda på här
Postat av: E L L E N

fan va duktig du är på att göra designer sawsan! :D



Svar från MakeYourDesign: Tack Ellen! Du är också duktig på att göra designer.

2009-12-24 @ 20:59:29
URL: http://whatzupwithu.blogg.se/

Du kan kommentera om du vill säga något om det inlägg jag har lagt ut. Annars om du t.ex vill ha en bloggdesign så får du kontakta mig: [email protected] .:

Namn:
Kommer att komma tillbaka?

E-postadress:
(Pss, bara jag kan se den)
Hemsida?:

Kladd:

Trackback
RSS 2.0