GOTT NYTT ÅR!! 2010

Hej allihoppa. Det är typ första gången jag skriver ett inlägg som inte handlar om bloggen eller tips.

Jaja men jag vill bara säga GOTT NYTT ÅR!

Jag hade typ 3 nyårslöften och klarade inte de i år. Men mina nya nyårslöften är:

Upptadera bloggen mer
Ge fler gratis stilmallar
Göra läxor i tid.
Be (islam)
Fixa id-kort
Spela mer basket
Äta mindre godis



Vet att vissa är konstiga men sån är jag.

Fråga: Vad är ditt nyårslöfte?

Eftersom  " Ge fler gratis stilmallar" är ett nyårslöfte så tänker jag uppfylla den. Ni bloggläsare kommer att få en gratis stilmall nästa vecka. 
(Ge tips på vad för tema ni vill ha)

Ps. Passa på att beställa gratis bloggdesign, så småningom kommer det att kosta.



Kladda på här

Du kan kommentera om du vill säga något om det inlägg jag har lagt ut. Annars om du t.ex vill ha en bloggdesign så får du kontakta mig: [email protected] .:

Namn:
Kommer att komma tillbaka?

E-postadress:
(Pss, bara jag kan se den)
Hemsida?:

Kladd:

Trackback
RSS 2.0